Методична скринька

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

http://www.aup.com.ua/mediagramotnist-ta-kritichne-mislen-2/?fbclid=IwAR12QOrSb71dTtA341rWT9-XEunqMIrfcpKCXFkDPgbwvYlZ6RO_uvm6lcI

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ПОСІБНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

http://www.aup.com.ua/mediagramotnist-u-pochatkoviy-shkoli/

Критичне мислення: ключові характеристики та вправи для його розвитку. 

 



Медіаграмотність та критичне мислення в початковій школі: посібник для вчителя
Сьогодні у зміст навчальних програм початкової школи впроваджується компетентнісний підхід. Мета навчання медіаграмотності та критичного мислення учнів початкових класів – це формування практичних навичок із розуміння, аналізу й оцінювання змісту медіа, здатності створити власний медіапродукт і оцінити власну медіаактивність. Академія української преси з 2010 року розвиває та підтримує обмін досвідом українських медіапедагогів. Сьогодні ми спостерігаємо дві основні форми навчальної роботи в сфері медіаграмотності: викладання спеціалізованих/факультативних курсів (розділ 1) та практики інтеграції в предмети навчального циклу (розділи 2, 3). У цій збірці ми пропонуємо інноваційні практики від наших колег-медіапедагогів, які відбивають обидва підхода. Читати далі детальніше
 
 
Як зрозуміти новий Державний  стандарт. Інструкція для вчителів детальніше

ОПОРНІ СХЕМИ ПРОСТИХ ЗАДАЧ







Довідничок-помічничок. Перенос слів.

 

 Словник антонімів детальніше

Орфографічний словник детальніше

Тлумачний словник української мови детальніше



Календар учителя 2017-2018р.

Таксономія Блума

Довідничок-помічничок. Звуковий аналіз слів.


Як виконувати звуковий аналіз слова детальніше

Чому не можна виривати сторінки в зошиті?

   Яким батькам хочеться, щоб їхня дитина була незадоволена собою і невпевнена, погано вчилася або взагалі прогулювала уроки? Ніхто не бажає такого для своєї дитини. Тоді чому ж Ви, перевіряючи зошити своїх школяриків, вириваєте сторінки, якщо вам щось не сподобалося? Саме така необразлива на перший погляд дія може спричинити те, що дитина назавжди втратить цікавість до навчання.

     Діти у школі навчаються. У них поступово формується почерк, вони набувають звичку тримати ручку, правильно сидіти під час п
исьма. Через це постійно можна помітити недоліки у написанні. Вам може не сподобатися, як дитина виконала завдання, але чи означає це, що ви маєте право знищувати її роботу. Уявіть, що ви приготували смачний на вашу думку обід. Домашнім він не сподобався і вони одразу його вилили геть, ще й насварилися на вас. Цікаво вам буде наступного разу готувати? Крім того, що це не приємно, ви ще йбудете боятися знову припуститися помилки. Приблизно такі відчуття в дитини, коли вона бачить, як її старанну роботу не сприйняли. А якщо це повторюється час від часу, то будь-яке бажання вчитися зникне назавжди. Не забувайте, що дитина лише вчиться, і тільки виправляючись, вона навчиться писати правильно. Тому слід залишати все так, як є, щоб дитина бачила свою помилку і наступного разу була уважнішою. Краще переписати одне завдання кілька разів, ніж щоразу виривати сторінки.
  Не забувайте, що письмо — найскладніший вид роботи, особливо для нерозвинених м’язів молодших школярів. Будьте терплячими, і колись діти з удячністю згадуватимуть ваші методи виховання.


ВІДЕО НАПИСАННЯ ЛІТР І ЦИФР   ЧИТАТИ ДАЛІ 



Оцінювання як мотив у навчанні детальніше



 Техніка вдосконалення навичок читання читати далі

3 комментария:

  1. Оксаночка! Молодець! Як завжди підібрана дуже цікава і потрібна інформація

    ОтветитьУдалить
  2. Особлива подяка за словники!

    ОтветитьУдалить
  3. Оксано! Молодець! Дуже цікава презентація про читання! Бажаю тобі успіхів!!!

    ОтветитьУдалить